Új jelszó kérése
Kategóriák
Kategóriák
Tanúsítvány
SSL Certificate
Fizetési megoldás

GYIK/FAQ

Kik vagyunk?

A Prestige Products a Revlon smink- és dekorkozmetikai termékek hivatalos magyarországi forgalmazója. A termékek közvetlenül a gyártótól származnak, így garantáljuk azok eredetiségét és a Revlon világmárka által biztosított minőséget.

 

Saját raktárkészletről szállítanak-e?

Az Ön megrendelésének teljesítéséhez állandó és tekintélyes raktárkészlettel rendelkezünk. Amennyiben átmeneti készlethiány lépne fel, akkor az érintett termékek adatlapján ezt jelezzük. A folyamatos áruellátás érdekében kiemelt erőfeszítéseket teszünk.

 

Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt terméket?

A megrendelések folyamatát úgy alakítottuk ki, hogy a megrendelések 99 %-a legfeljebb 48 órán belül eljusson Önhöz. A 48 óra munkanapokra értendő és azokra a megrendelésekre vonatkozik, amelyekkel kapcsolatban nem merül fel pl. adategyeztetés vagy módosítás igénye.

A banki átutalással történő fizetések esetében a kiszállítási idő általában 24 órával hosszabbodik, feltéve, hogy az átutalás a visszaigazolás napján megtörténik.

Bankkártyával történő fizetés esetében azokat a megrendeléseket tudjuk aznap feladni, amelyeket a visszaigazolást követően azonnal kiegyenlítenek.

A megrendelés feldolgozásának folyamatát itt mutatjuk be >>>

 

Miért nem tudom az utánvétes fizetési módot választani?

50 000 Ft értékű megrendelési összeg felett csak bankkártyával - előre -  lehet fizetni.

 

Miért nem tudok bankkártyával azonnal fizetni?

Bankkártyával csak azokat a megrendeléseket lehet kifizetni, amelyeket visszaigazoltunk. Ezzel szeretnénk Vásárlóinkat megkímélni attól, hogy egy esetleges visszatérítési procedúra részeseivé váljanak és várniuk kelljen arra, hogy a saját pénzüket a bank visszautalja.

 

Regisztráltam, leadtam a megrendelésemet, de semmilyen értesítést nem kaptam. Miért?

A rendszerünket úgy állítottuk be, hogy Vásárlónk automatikus visszajelzéseket kapjanak a regisztráció megtörténtéről és a vásárlásról. Amennyiben nem kap értesítő e-mailt, akkor annak oka a következő lehet:

  • elgépelte az e-mail címét
  • hotmail.com végződésű e-mail címmel regisztrált. A hotmail nem fogadja a leveleinket.
  • az Ön levelező rendszere SPAM-nek tekintette a levelet és így a kéretlen leveleknek fenntartott mappába került
  • az Ön levelező rendszere automatikusan besorolta valamilyen témába a levelet és a reklámanyagok vagy promóciós levelek mappájába tette (pl. gmail)

 

Mikor kapok visszaigazolást?

Ez attól függ, hogy milyen időpontban adta le a megrendelését. A megrendeléseket (ellenőrzést követően) kb. 9:00-kor kezdjük el feldolgozni (munkanapokon). A visszaigazolás ebben az esetben 10:00-11:00 óra között várható. A feldolgozás megkezdése után érkező megrendeléseket már csak a következő munkanapon dolgozzuk fel, így a visszaigazolás is akkor érkezik.

 

Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor kihozzák a csomagom?

A csomagokat a Magyar Posta futárszolgálata (MPL futárszolgálat, "zöld autó", "csomagpostás") szállítja ki. Amennyiben Ön nem tartózkodik otthon, akkor egy közeli Postára viszik a csomagot, ahol a következő napokban átveheti azt. A sikertelenkézbesítésről és a csomag átvételi helyéről értesítést hagynak a postaládájában.

 

Mit tegyek, ha sérült a csomag?

Ebben az esetben a csomagot a futár jelenlétében nyissa ki! Előfordulhat ugyanis, hogy bármilyen gondos csomagolás ellenére sérülés éri a szállítás közben. Ellenőrizze, hogy a termék épségben van-e. A termék sérülése esetén vetessen fel jegyzkönyvet a futárral és NE vegye át a terméket. Értesítsen minket az info@revlonshop.hu e-mail címen, vagy az INFORMÁCIÓK oldalon megadott ügyfélszolgálati telefonszámon. Haladéktalanul intézkedni fogunk cseretermék küldéséről.

 

Mit tegyek, ha nem a megrendelt terméket kapom meg, vagy esetleg hibás terméket kapok?

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy ez ne fordulhasson elő. Sajnos néha mégis megesik, hogy nem a rendelt termék kerül a csomagba, vagy hibás a pumpa, esetleg maga a termék anyaga. Ebben az esetben vegye ffel velünk a kapcsolatot az info@revlonshop.hu e-mail címen, vagy az INFORMÁCIÓK oldalon megadott ügyfélszolgálati telefonszámon. Haladéktalanul intézkedni fogunk cseretermék küldéséről. A hibás terméket a mi költségünkön küldheti vissza és haladéktalanul csereárut biztosítunk!

Az ingyenes visszaküldést csak akkor tudjuk biztosítani, ha mi küldjük el Önnek a posta feladáshoz szükséges dokumentumot!!!

 

Mi történik, ha meggondolom magam?

Önnek 14 napon belül jogában áll elállnia a megrendeléstől. Elállási szándékát írásban kell jeleznie felénk. Ehhez használhatja az itt letölthető elállási nyilatkozat mintát, de egyszerű e-mailben is megírhatja, ha abban benne van a megrendelő neve és a megrendelés száma. Az alállással kapcsolatban a következőkre szeretnénk felhívni a figyelmet:

1) A termékek higiéniai termékek, így csak BONTATLAN CSOMAGOLÁSÚ terméket tudunk visszavenni. (Ez nem vonatkozik azokra az esetekre, amikor a termék hibás.)

2) A termék visszaküldéséről Önnek kell gondoskodnia a saját költségén, az elállási nyilatkozatának elküldését követő 14 napon belül.

3) Megrendelésének ellenértékét az áru visszaérkezését követően térítjük vissza.

Általános Szerződési feltételeinket itt találja >>>

 

Hogyan jelölhetem meg a kedvenc termékeimet?

Először lépjen be a profiljába! Látogasson el kedvenc terméke adatlapjára! A KOSÁRBA TESZ felirat alatt klikkeljen a csillg ikonra! A csillaggal megjelölt termék a profiljában a kedvencek fülön jelenik majd meg. 

 

A termékeknek pontosan olyan színe van, mint a számítógépem monitorán, vagy a telefonom kijelzőjén?

Nem! Habár mindent megteszünk a színek legpontosabb megjelenítéséért, a felhasználók monitorjain és a különböző eszközök kijelzőjén a színek nem teljesen egyeznek meg a termék valóságos színével.

 

Mi történik a megrendeléseddel?

 

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.